I Love U

just you

I Love U

just you

خسته ام!




خسته ام؛
خسته تر از آنی که خیانت کنم
تنها تر از آنی که عاشق شوم

هیچوقت نفهمیدم!

twohearts2.gif هیچوقت نفهمیدم چه رازیست بین دلم و دستم twohearts2.gif

twohearts2.gif از دستم رفت به هرچه دل بستمtwohearts2.gif

533077_346848592031502_297639703619058_9

*دلتنگشم*




دلتنــ ـ ـگم :  دلتنگ کسی که گردش روزگارش


به من که رسید از حرکت ایستاد...!


دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را نفهمید..!!


دلتنگ خودم؛خودی که مدتهاست گم کردم..

دلم هوای تورا می کند!


بی وفا!


این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم


نه حوصله ات را


ولی با این همه گاه گاهی دلم هوای تو را می کند

صدای باران


صدای باران زیباترین ترانه خداست


که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند


نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم

عشق...

کـسـی چـه مـی دانــد ؟ !



 شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود ...



 هــوا خـــوب شـــود ...



 عــشــق خــوب شــود ...



 و تـــــو ...




 خــــوب مــن شـــوی !!!


http://uploadpa.com/beta/12/ja34wzshh78giqdtpe0.jpg

آرزوی خیلی ها بودم



آرزوی خیلی ها بودم


از آن دست نیافتنی هایشان...


ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی...

متنفرم از آدمایی که ....

دلم گرفته و متنفرم از آدم هایی که
 میخوان مال اونا باشی
  اما خودشون مال تو نیستن

دلم!

عزیز ِ دلم
هنوز وقتـے آسمان ِ دلمـــ ابریست

لمس ِسبک ِ دستان ِ مهربانت را روے ِ مو هایمــ حس مـےکنمـــ

...

تو هنوز با تمام ِ نبودنت

تنها پناهگاه ِ من از این آدمهایـے ...

قانون خاطره ها

فراموش کردن عزیزان.......لطمه زدن به قانون خاطره هاست.........

رفت


هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟
نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم

فراموشش کن

                   
آدم فقط در مورد بقیه خیلى راحت میتونه بگه :

فراموشش کن !

خدایا ازم نگیرش


وقتی تند تند غر میزنم و سکوت میکنی بعد
سرمـــو میارم بالا و تــــو فقط نگام میکنی
و میگـــــی:
" ای جــــونم قیافشو "
بعد هردو میخندیم
همون لحظه س که تو دلم میگم
خــــــــدایا ازم نگیـــــرش ...!

خدایا




خدایا...
 

اونایی که عاشقن هیچ وقت عشقشون رو ازشون نگیر.

 
اونایی که عاشق بودن اما دلشون شکست و تنها شدن آرامش بهشون بده.

 
اونایی هم که هنوز عاشق نشدن ، هیچ وقت عاشق نکن

خوب باش

اگر روزی رسیدی که من نبودم
تمام وصیتم به تو این است
" خوب بمان "
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم..!
_*_*_

apk2dm0leb4vmm0wol1d.jpg

باران

باران نبار...

عاشقانه اش نکن...

من و او ما نمیشویم

خیلی دوستش دارم

 

 اونی که واقعا دوستت داشته باشه

 

شاید اذیتت هم بکنه


ولی هیچ وقت عذابت نمیده ...


شاید چند روزی هم حالتو نپرسه


ولی همه حواسش پیشه توئه ...


شاید باهات قهر هم بکنه

 

ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمیکنه ...

دلتنگی



دلتنگ شدن

حس نبودن کسی است

که تمام وجودت یک باره

تمنای بودنش را میکند

باران پاییزی!

“پایــــــــــیز” مرا عاشق میکند
“باران” عاشق تر
حالا تو بگو
این “باران پایـــــــــــیزی” با من چه میکند…؟