I Love U

just you

I Love U

just you

حماقت محض!

عکس عاشقانه

این متنو خیلی دوست دارم.دنیایی از مفهومه.بادقت بخونیدش:

نه اسمش عشق است،نه علاقه ونه حتی عادت....

حماقت محض است دلتنگ کسی باشی که دلش با تو نیست....

♥ Love2020♥

شاید انتخاب اول کسی نباشم امّا انتخابی بزرگم
تظاهر به کسی که نیستم نمی کنم چون از اینکه خودم باشم راضی هستم
شاید به برخی کارهای گذشته ام افتخار نکنم امّا به آنچه که امروز هستم می بالم
شاید کامل نباشم امّا نیازی هم به کامل بودن ندارم
مرا همانطور که هستم بپذیر و همانطور که از پیشت میروم تماشایم کن

عکس متحرک



خداحافظ عزیزم

من همیشــــــه میخندم.

تا کسی نفهمــــــــه چقدر عاشقم.

تا کسی نفهمـــــــه دلم واسه شنیدن صدای کسی تنگ شده.

که یه روزی عاشقــم کردو حالا مدتها منو از شنیدن صداش محرووم کرده.

میخندم.تا کسی نگه چقدر تو ساده ای.خاک برسرت که هنوز منتظری..

باصدای بلند میخنــــــدم.

به ســــــادگی خودم.

به یاد همه شبهـــــــایی که گریه هاتو من آروم میکردم.

با صدای بلند به حال غریب خــــــودم میخندم.

چون نمیخوام کسی به گریـــــــه هام بخنده..


هنوزم باورم نشده که برای همیشه تنهام گذاشتی.


حداقل قبل رفتنت خداحافظی میکردی.


بی معرفت مگه قرار نبود هرجا بری باهم باشیم؟


حتی بهشت





من تو او ...

میدانی ...

به رویت نیاوردم ... !

از همان زمانی که جای " تو " به " من " گفتی : " شما "

فهمیدم پای " او " در میان است ...


عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs


عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs

دوستت دارم

خدایا به فرشتگانت بسپار در لحظه  لحظه نیایش خود عزیز مرا از یاد نبرند!

عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs

Love Gifs

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

.

.

.

هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

.

.

.

( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .

عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs