I Love U

just you

I Love U

just you

آینه

 

آینه پرسید که چرا دیر کرده است؟ نکند دل دیگری او را اسیر کرده است؟ 

 

خندیدمو گفتم او فقط اسیر من است، تنها دقایقی چند تأخیر کرده است...

 

گفتم امروز هوا سرد بوده است، شاید موعد قرار تغییر کرده است...

 

خندید به سادگیم و آینه گفت: احساس پاک تو را زنجیر کرده است... 

 

گفتم از عشق من چنین سخن نگو، گفت خوابی سالها دیر کرده است... 

 

در آینه به خود نگاه میکنم، آه عشق تو عجیب مرا پیر کرده است... 

 

راست گفت آینه که منتظر نباش، او برای همیشه دیر کرده است...

 

دلم گرفته


بعضی آدمها یهو میان…
یهو زندگیت و قشنگ میکنن…
یهو میشن همه ی دلخوشیت…
یهو میشن دلیل خنده هات…
یهو میشن دلیل نفس کشیدنت..!
بعد همین جوری یهو میرن…
یهو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات…
یهو میشن سبب بالا نیومدن نفس هات…

پرم از بغض …
بغض هایی که نمی شکنند …
بغض هایی که همانند جلادی گردنم را گرفته اند و می خواهد مرا خفه کنند …
پرم از بغض هایی بی رحم…

با تو بودن را تصویر کردم … بی تو بودن را ، تجربه !
این بود سهم من از رویا تا واقعیت …

آینه بهترین دوستمــه !!
چون وقتی‌ گـریـه می‌کنم ، نمی خنده …

آدمــــــا
گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن
یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن:
کسی نمـــــــرده
فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!

امتحانای ترم


***سلامتی‌ همه معلم هایی که امتحان می‌گیرن نه انتقام !***
روش درس خوندن من در ایام امتحانات :
این که نمیاد …
اینم که طولانیه ولش کن …
اینم که تابلوئه جوابش چیه !
آخیش ، پاشم برم بیرون !


نمیدونم این درس خوندن چی داره که تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران کودکی اونم با وضوح HD یاد آدم میاد !

سوپرایز

سلام عشقم.بی صبرانه منتظرت بودم!
 


سکوت

سکوت...

ودیگر هیچ نمی گویم... 

که این بزرگترین اعتراض دل من است


سکوت را دوست دارم به خاطر ابهت بی پایانش...

عشق یعنی این؟!!!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

گفتی که می بوسم تو را، گفتم تمنا می کنم

گفتی اگر بیند کسی، گفتم که حاشا می کنم

گفتی ز بخت بد اگر ناگه رقیب آید ز در

گفتم که با افسون گری او را ز سر وا می کنم


گفتی که تلخی های می، گر ناگوار افتد مرا

گفتم که با نوش لبم آن را گوارا می کنم

گفتی چه می بینی بگو، در چشم چون آیینه ام

گفتم که من خود را در او عریان تماشا می کنم


گفتی که از بی طاقتی دل قصد یغما می کند

گفتم که با یغماگران باری مدارا می کنم

گفتی که پیوند تو را با نقد هستی می خرم

گفتم که ارزان تر از این من با تو سودا می کنم


گفتی اگر از کوی خود روزی تو را گویم برو

گفتم که صد سال دگر امروز و فردا می کنم

گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم

گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم

شمع و شعله


شعله گفت کاش روزی به شمعدان میرسیدم شمع بدون اینکه حرفی بزند ذره ذره آب شد تا شعله به آرزویش برسد!

من - تو

عکس عاشقانه جدید خرداد 92

اگه :

 2+2 = 4

H +2O = آب

ابر + رعد = باران

غم + چشم = اشک

تنهائی + تاریکی = من

عشق + مهر = تو

پس : من - تو = مرگ !

زیاد به ارتباطش فکر نکن ، به جمله آخر بچسب...