I Love U

just you

I Love U

just you

شک نکن


درد دارد...


وقتی می رود ...


و همه می گویند:دوستت نداشت ...!


و تو نمی توانی به همه ثابت کنی که هر شب ...


با عاشقانه هایش خوابت میکرد...



به همین بغض لعنتی قسم نوبت گریه تو هم میرسد ...


شک نکن ...

؟


دست های اورا کـــــــه گرفتـــــی


دیگـــر به مـــن نگاه نکن ....


نگاه تـــو ...


بیشتـــر از دیـــدن دستهایتان


آتشـــم میـــــــزنــــــد ....

گفته بودم

مثل ِ هیچکس نیستی

هستی

 

مثل ِ تمام مردها . .

فقط !

با تـــــو

عاشقم !

کاور 
فیس بوک فانتزی دخترانه و عاشقانه HD با کیفیت بالا

با تو عاشقم

گفته بودم

مثل ِ هیچکس نیستی

هستی


مثل ِ تمام مردها . . .


فقط !


با تـــــو

عاشقم !



کاور 
فیس بوک فانتزی دخترانه و عاشقانه HD با کیفیت بالا

خاطره

چه تلخ است علاقه ای که عادت شود . . .
عادتی که باور شود . . .
باوری که خاطره شود . . .
و خاطره ای که درد شود . . .

دوستت دارم

Jalalposter Jalalpic funpatugh com%20 11  عکس های رمانتیک و عاشقانه

 

 

دلم
نگرفته از اینکه رفتی...
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی...
ولی نداشتی!!!... 

 

آخی

 عکس   جدید ترین عکس های عاشقانه و رمانتیک


ایـــنــــ روزهــــــا


اگـــر خـــونـــــ همـــــــ گریهـــ کنیــــ


عـــمقـــ همدردیــــ دیگرانــــ با تــــو


یــکــــ کــلمـــهـــ اســـتــــ :


" آخـــــــی " 

♪♫ رمانـــــتــــیـــــکـــــ !!!!♪♫

 عکس   جدید ترین عکس های عاشقانه و رمانتیک

 

هنوز هم عاشقانه‌هایم را عاشقانه برای تو می‌نویسم..
هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف می‌زنم..
هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است.. 

 

عشق

ایســــــتــــاده ام …

بگـــذار ســـرنوشـــت راهـــش را بـــرود … !

مـــن ،

همیــن جا ،

کنار قـــول هـایت ،

درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت و در عمــــق نبـــودنت ،

محـــــکم ایــستاده ام !!

خدایااااااا



خدایـــــا

این بند دل آدم کجاست؟؟

ک گاهی با یک

اسم..

نگاه..

با حضور یک نفر..

و یا با یک لبخند “پاره میشود”

خوشحالی ... بی من !!!!

همیشه بهت میگفتم میخوام خوشحالت کنم ...

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه ... ؟؟!!


163.jpg

همیشه

همیشه اشکه اونایی که دوستشون داریم درمیاریم

همیشه واسه کسایی که به فکرمون نیستن اشک میریزیم

همیشه به کسانیکه به یادمون نیستن فکرمیکنیم  

و همیشه کساییکه اصلافکرشو نمیکنیم به یادمون هستن 

 

 

دو رنگی

 
یکرنگ که باشی زودچشمشان رامیزنی

خسته میشوندازرنگ تکراریت این روزهادوره رنگین کمانهاست 

 

 

LOVE IS WICKED