I Love U

just you

I Love U

just you

I LEARN IT

یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماهی بیشتر نیست....  

یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچوقت به هم نمیرسند....   

یاد گرفتم که در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست یادگرفتم هرچه عاشق تری تنهاتری....  

 

عکس های متحرک و فانتزی برای وبلاگ ...,عکس های متحرک و فانتزی برای وبلاگ عکس متحرک و براق عکس فانتزی برای وبلاگ عکس عاشقانه متحرک عکس براق عاشقانه سایت عاشقانه سایت زیبا ساز وبلاگ ابزار وبلاگ

GOD HELP ME

گاهــــــــــی نه گریـــــــه آرامــــــت میکنـــــدو نه خنــــــــــده، نه فریــــــــــاد آرامــــــــت میکنـــــدو نه سکــــوت، آنجــــاســـــت که بــا چشمــــــان خیـــــــــــس رو به آسمـــــــان میکنـــــــی و میگویـــــــــی؛ خدایــــــــا تنهـــــــــا تـــــو را دارم، تنهـــــــــــایم نگــــــذار....  

 

 

 

جدیدترین عکسهای عاشقانه غمگین,عکسهای عاشقانه غمگین,تصاویر عاشقانه غمگین,www.pixday.ir,جدید ترین عکس های عاشقانه - ღღ°•.عکس های عاشقانه,جدیدترین عکس های عاشقانه - عاشقانه و غمگین,جدیدترین عکس های عاشقانه,جــدیـــدترین عـــکسهـا - عکس های عاشقانه از دختران تنها و غمگین, جدیدترین عکس های عاشقانه,Latest images sad love pictures love, sad love pictures sad, www.pixday.ir, the newest romantic photos - ღღ ° •. Romantic photos, latest images of romance - romantic and sad love most recent photos, latest photos - only romantic and sad images of girls, latest photos, romance,

بی معرفت

زمانی تنها در آغوش تو آرام میگرفتم با من چه کردی که حتی آغوش مادر نیز تسکینم نمیدهد!؟  

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Dolls Graphic #1

*LOVE IS LIFE*

تا حالا شده خفن ترین موزیک هم آرومت نکنه؟
بری بیرون قدم بزنی اما فکرت همش پیش اون باشه؟
یه حسی شب و روز تو رو درگیر خودش کنه؟
آره عزیزم.این حس عاشقیه
یه عشق واقعی
عشقی که باعث میشه مسیر زندگیت بکلی تغییر کنه
یا برا رسیدن به موفقیت کمکت میکنه و یا شکستت میده
قابل توجه داداشای گلم
ما حریفتون نیستیم!!!!!
فراموش نشه

    

منو عشقم

(:

ممنون میشم اگه کسی معنی واقعی عشقو بگه!


دیروز بدجور عاشق شدم

 اما نه عاشق یه پسر

عاشق خودم و زندگیم

خدااااااااااااااااااااا  ازت ممنونم



درس عشق

تو کتاب زبان فارسی سال دوم دبیرستان این تمرین تو صفحه ی 168 اومده.واقعا جالبه.


این جمله ها را کامل کنید.

اگر................................

چون..............،...............

................که.................

........برای اینکه..............

تا.............،.....................

.................تا..................

من که..........،................

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/


خوبه اینطور بنویسیم؟


اگر با من بود دنیا رو داشتم

چون رفت دلم شکست

سخته که فراموشش کنم

رفت برای اینکه تقصیر خودم بود

تا بخوام بگم دوستش دارم تنهام گذاشت

میرم تا خوش باشه

من که خدا نیستم پس خداااااااااااااااااااااا چرا اینقدر تنهام؟؟؟؟؟


این جواب سحر از دوستای خیلی خوبم بود.مر29+1 سحر جان.

جواب شما برای این سوال چیه؟



پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/